![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2416 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag är hemskt ledsen att din dator orkar inte Göteborg. Orsaken är att du har 32-bitars system. Du behöver 64-bitars system, då får du ökad ramminne. Processor är bra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hej!
När jag gjorde denna aktivitet i editors&tools så kom det upp 2 st paths Snabbtog Goteborg-Oslo. Troligen så kan det vara en gammal path också. Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 |
Hedersmedlem
|
![]()
Alla patharna är nya. De är skapade tillsammans med Activity och Service. Jag tömde act-och srv-filerna och lät path-filerna vara kvar till installation.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 |
Medlem
|
![]()
Låter ju lite mysko det med. Vilka objekt är det?
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2421 |
Medlem
|
![]()
När jag gör en aktivitet med IC 392 från Göteborg 08:42 till Oslo 12:45 så kommer det upp 2 st paths i editors&tools med Snabbtog Göteborg-Oslo. Har fått båda att funka nu. Även Path Mellerud-Göteborg finns två av. Kan man helt enkelt ta bort den ena pathen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2422 |
Hedersmedlem
|
![]()
Är det felmeddelande du får?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2423 |
Medlem
|
![]()
Nej, inget felmeddelande. Mitt första försök att göra aktiviteten så startande inte MSTS. Startande om två gånger så funkade båda pathen. Jag bara undrar om det ska vara dubbla paths eller har det något med aktiviteterna som medföljer rutten att göra?
Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2424 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-02-15 klockan 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2425 |
Medlem
|
![]()
Har inte kollat de medföljande aktiviteterna ännu.
I activity editor så har jag 2 st path med namnet Snabbtog Goteborg-Oslo. Har fått båda att funka. Har kört rutten ca 30 min från Göteborg mot Oslo och det har funkat perfekt. Får fortsätta till helgen. Hälsar Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2426 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2427 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Meget bra Totte har kjørt en god del av ruten og den ser perfekt ut. Eneste feilen med ruten er at jeg ikke får bygd vidre på VBSR5 da jeg må prøve ruten din.
![]() ![]() ![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2428 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Da har jeg kjørt explore Mølnlycke - Ed og ingen problemer så langt
![]() ![]() Kjempeflott rute , Mange takk Totte ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2429 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Ja....
Om ca to uker reiser jeg på 11 dagers rundtur med Hurtigruten. Når jeg er tilbake skal jeg få installert 64-bit operativsystem på PCen. Har nå fjernet noen krevende baner imidlertidig, slik at jeg får kjørt noe i mellomtiden bl a VBSR4. Men da skal det bli gøy å kjøre i Göteborg-området! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2430 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |