![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#271 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Kommer förmodligen att köpa WOS idag!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag såg att du skulle köpa boxad version. Varför ska du köpa den och inte nerladdning? =)
![]() |
#273 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-14 klockan 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har nedladdningsversionen, ja =)
![]() |
#275 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Tycker somsagt att det känns säkrare med CD/Boxversion, men det är olika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hur menar du med säkrare?
![]() |
#277 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jag menar att om det inte skulle te.x fungera att bränna till skivan och man har den nedladdade versionen, då blir det lite problem. Speciellt om datorn krachar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Medlem
|
![]()
Idag knäppte äntligen Liverpool Man Utd på deras territorium. Med 4-1 dessutom, helt otroligt! Snacka om att man är sjukt glad ikväll, även om det kanske inte räcker till att komma ikapp dem själva, men fan, äntligen slår vi varenda topplag. Återstår bara Arsenal hemma, vinst där och jag är supernöjd med hur vi spelar mot de stora igen!
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#279 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fast det räcker ju med om du för över spelet på ett USB-minne eller har det på två datorer... Sen ligger spelet kvar på aerosoft (så att du kan ladda ner det) i några månader efter att du laddat ner det =)
![]() |
#280 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Jaha, visste inte att spelet ligger kvar på Aerosoft faktiskt. Får man manual på PDF? Köper man som Cd/Boxad version så tror jag att man får en tryckt manual i kartongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#281 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#282 |
Medlem
|
![]()
Jag köpte ju en ny bil i tisdags, det fanns en DVD-anläggning i baksätet som inte fungerade och stereon spelade bara i diskanterna i instrumentbrädan. Helt okej med tanke på hur billig den var tyckte jag.
Nu igår så skulle jag sätta i stereon från min gamla bil och hittade då ett par sladdar som inte var inkopplade, gissa om jag flög upp i taket när dom övriga högtalarna vaknade till liv, och vilket ljud sen... Volvos ljudkillar vet vad dom gör, minst sagt. ![]() Av en ren slump testade jag också DVD-anläggningen och jodå den vaknade också till liv nu, så nu saknas det bara en chaufför så man kan åka med och kolla på film nångång också... ![]()
![]() |
#283 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Nästa vecka skaffar jag en ny dator!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det har du missuppfattat kära hemul. Det är du som kör och jag som sitter bak och tittar på någon tågfilm
![]() |
#285 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Imorgon blir det nog äntligen en liten fototur. Känns som man börjar vakna upp från vinterns mer eller mindre totala fotodvala.
![]() |
![]() |
![]() |