|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-01-23, 22:17 | #16 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Du får inte stressa mig , jag har inte satt mig in än i hur man fixar filer till RW, det verkar ju rätt besvärligt, men kommer jag bara igång, så skall det nog bli träd och granar, det kan du lita på....
2011-01-25, 15:04 | #17 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Glöm vad Pierre sagt ovan för det behöver du inte följa. Det du behöver göra efter att ha packat upp mina filer ovan i Source-mappen är att tillverka en texturfil och konvertera den till ace-format (med RWAceTool). Ersätt filen tree.ace som finns i Textures-mappen med din fil (skriv över den). Därefter starta upp Asset Editor, navigera dig fram till KMW\Sweden\Scenery\Vegetation\. Öpnna blueprinten för trädet (tree) och exportera den in i simulatorn, klart. Starta upp simulatorn och placera trädet på ämpligt ställe i någon rutt för att se hur det blev. Kanske vill du byta namn på det från FractalTree till något lämpligare, det görs då i blueprinten. /æ |
|