|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2021-03-27, 20:53 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Hawk
Du har Pm |
2021-03-28, 13:22 | #17 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
...............
Senast redigerad av Hawk den 2021-03-28 klockan 16:05. |
2021-03-29, 05:00 | #18 | |
Veteran
|
Citat:
Är det enkelt att använda RW Enhancer, typ att man får en massa problem. Tycker faktiskt inte att man kan se någon större skillnad From the website RW Enhancer Pro feature a brand new dynamic shaders compilation system that enable much more customization possibilities and new effects integration in the future. You can now adjust everything as you want, color saturation, glass and metal reflectivity, HDR exposure, fog density, image sharpness and tons of new parameters are waiting to be tweaked by your expert hands ! You can even do some funny things like a retro black and white / sepia look for example to drive on your heritage routes. Har man verkligen användnig för tons av parameters att justera. Verkar krångligt... Hittade dett gratisprogram "weetFX" may be a consideration too https://www.guru3d.com/files-details...-download.html
Senast redigerad av Hawk den 2021-03-29 klockan 05:09. |
|
2021-03-29, 18:19 | #19 | |
Veteran
|
Citat:
Har du lust att dela med dig av dessa uppdateringar No items matched your search terms: “Thäddus”.Rail-Sim.de
Senast redigerad av Hawk den 2021-03-29 klockan 18:50. |
|
2021-03-29, 19:47 | #20 |
Veteran
|
Hej
smajlet har efter att jag i alla år av hopplöst sökande efter gröna gran-filer lyckats att fixa så att Alla granar blir gröna i spelet. Detta gäller Thomson Alp-rutter Tusen tack smajlet Med ett litet undantag I gran-gruppen "Alb Flexirow Fir Treas C" där har det smugit sig med en enstaka brun gran. Jag kommer nu att kunna köpa flera snygga Alprutter, men jag väntar tills det blir REA... EDIT Fick en ny fil av smajlet, nu är det perfekt, alla garanar är gröna Som jag kan se det, så borde det vara tillåtet att lägga upp dom här ändrade filerna för att användas på egna köpta rutter, men jag är inte helt säker. Det kan ju vara något strul med copyright Hur som helst så är jag mycket tacksam för hjälpen med mitt Gran-problem, som nu är löst...
Senast redigerad av Hawk den 2021-03-29 klockan 20:29. |
2021-03-29, 22:06 | #21 |
Veteran
|
ett under
Hej
Medge att detta är ett under. Efter att jag har skrivit och bett om hjälpi i flera forum inklusive detta forum genom åren, många år, så har smajlet löst hela mitt problem ! Jag kan nästan inte fatta att detta har hänt. Nu är det myccket roligare att köra med TSxx
2021-03-30, 05:33 | #22 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Kul det funka
|
2021-03-30, 11:18 | #23 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
Projekt SSB har massor av bruna granar osv. Tar du isåfall bort även dem?
Glad 19 åring med mycket energi som älskar att bygga modeller och fota allt som passerar framför kameran Hjälper även Arvid (Germundal) med sin rutt! Project Södra stambanan Bygger och försöker importera X61 till Railworks! X61-Tråden |
2021-04-01, 13:32 | #24 | |
Medlem
|
Citat:
Uppgraderingarna jag pratar om finns på Rail-Sim.de's filbibliotek. Det finner du här: https://rail-sim.de/forum/filebase/ Men! Var beredd på att dessa ofta kräver nedladdning och/eller köp av ett flertal andra saker som rutter, objekt osv. Det mesta är dessutom på tyska varför det kan vara bra krångligt att förstå om man inte har några som helst tyskakunskaper.