![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Vad fattades på bron ?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Spårplan
Har helt slut på idéer om andra änden på linjen något förslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
här är rätt om någon undrar
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Bild 1 andra sidan bron
Bild 2 börjat bygga en bangård |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag måste fråga vart du hittade hytten? Men övrigt sett väldigt fint! Ska det föreställa höst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Sök på mod wirehold eller old wirehold. Du vet,en wirehold är ju en sak som håller upp luftledningen (tror att du vet detta redan)
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
JA Ja jag ska
Visste inte vad det var på engelska.OK? Vad är det med hytten?! Höst ja det ska vara lite blanda höst sommar kul att så många är intreseerade. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
![]() Jag gillar att du blandat höstfärger,blir en vacker utsmyckning ![]() Även kul att du ritar dina förslag så vi har chans att hjälpa till med eventuella fel/tips.
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag var bara nyfiken vilket lok den hör i hop med och var finns den att ladda ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Den kommer med TRS04 DB145/55 något
Jag ska hitta kuiden: på den jag har den till RC6. Kolla här om en stund så får du kuid numret på den. Hälsningar TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
DB 180
hoppas jag tog rätt osäker KUID:46162:55180> DB_180 TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
En bild till
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Den hytten finns i de lok som du hittar under "Third party Deu". Kan ej lokbetckningen, men tror det är nåt i stil med 180`?
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Hyttten KUID:46162:55180> DB_180
... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Jag kanske ska förklara en sak här.
Modell tåg Tåg simulatorer Trainz ska vara roligt inte jobbigt. Det blir det om man ska göra allting med en gång 100% verklighetstroget. Som någon tyckte med wireholds som saknades Ja ja det är inte det mest viktiga men på version 1 som jag först tänker bli klar med och fixa mindre fel på som ex en signal hängde i luften ett träd på spåret en backe med ett gupp?! Ja sånt ändrar jag på innan jag hur man nu gör lägger upp rutten under downloads här på svenska 3d tåg. Viktigas först är att den blir klar och fungerar och kommer upp på downloads sedan till v2 kommer jag att lägga in mera detaljer och fixa fel o s v. Det finns mycket fel ja ja mindre fel i v1.0 Men V1.0 Är inte klar ännu men bör väl bli om några månader säjer jag för säkerhets skull så jag har tid på mig. Och igen sort tack för ni som visar intresse . Hälsingar TW Senast redigerad av Lokförarn den 2005-11-01 klockan 14:39. |
![]() |
![]() |