![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Tack knebert & Pierre m.fl.!
Ni har fattat precis vad jag var ute efter, utan att försöka vränga till argumenten. Mvh, Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Nej jag är inte ute för att försköna klotter....Jag själv tycker det ser hemskt ut med allt klotter som finns överallt.... Men som Mazz och jag diskuterade igår så finns det ju olika åsikter om detta och sen bero det helt och hållet på i vilken utsträckning det finns... De som bor i storstäder kan tycka att det ser hemskt ut medan de som bor i mindre samhälle kan tycka att det ser fräckt ut när de kommer till stan... Men sen får man ju skilja på begreppen, det som är gjort på egal väg och det som är gjort på olaglig väg... Det som är gjort på legal väg kallas för garfitti och det som är gjort på olaglig väg kallas för klotter... Det finns ju 2 olika varianter på klotter.... Jag hade gärna fotat väggarna på p-huset Anna och gjort en byggnad med detta, men nu skiter jag i det eftersom den ändå kommer att tas bort om man visar en bild på detta...Så man får väl fota de nybyggda husen istället!!!! Men en tanke slår mej, om man skulle bygga en rutt från Berlin med muren??? Hur ställer sej då folk till detta? Detta är ett historiskt föremål... Bara en liten reflektion... MVH Kenneth
![]() |
#18 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ingen förbjuder dig att bygga. Det står fritt fram att göra precis vad den vill.
Frågan är varför du måste visa bilder på det just här? Om du bygger det p-huset du pratar om hindrar ingen dig att i zippen lägga med screenshots. Bara för att det inte ska visas här betyder det inte att man inte får bygga. |
![]() |
![]() |