![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Ruten ligger nå også til nedlasting på http://www.trainsim.no
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Efter att ha utforskat denna rutt, så att säga varvet runt, kan jag bara säga; en mycket trevlig rutt som väl är värd sin plats på hård disken!! Tack för ett gott arbete!! Med alla de trevliga lok o vagnar som finns till NSB, kommer det att bli möjligt att göra många trevliga och krävande aktiviteter.
Hälsar Lasse J PS Prova gärna El 13 och 70 tals vagnar... nästan som jag kommer i håg dem mellan Kornsjö och Gbg, på 70 talet. Ta det vackert bara, El 13 var lätt att få över slirningsgränsen.... men koppla ner och sanda, i denna ordning, så skall det nog gå bra! Ds |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Jag kann inte packa upp rutten fast jag har lagt alla 4 filerna tillsammans.Har försökt med Windows Packprogram,Winrar och senaste winzip men får hela tiden fel på filen,försök att ladda om filen om den är skadad eller så så står det att filerna inte går att packa upp.vad finn mer att göra? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jeg har nå prøvd å laste ned de 4 filene og pakket ut uten problem. Je bruker WinZip 9.0. Det er kun VBSR.zip du pakker ut denne pakker så ut de 3 andre filen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Hej! Det funkar inte hur jag än gör.
Kann inte någon packa upp filerna och lägga dom i en stor mapp och lägga ut dom för nedladdning så kanse det går bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Hei
Den kan også lastes ned fra http://www.train-sim.com/login.htm Her ligger den som en fil. Du må registrer deg her også.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Ok, tackar. Har för mig att jag är registrerad där så det är nog inget problem. Testar den vägen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack för länkarna,nu funkar det som det ska. Toppen fin rutt,TACK |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Her er noen bilder fra oppdateringen på VBSR-ruten.
http://trainsim.no/forum/showthread.php?t=2451&page=52
![]() |
![]() |