![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag funderade på olika sidor dvs. fram, höger, vänster och bak. Går det att göra så med hjälp av WordPad? Om inte tar jag inte baksidan. Tacksam för vettig svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ingen som kan svara på min fråga???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ähe!
Eftersom ingen kunde svara på min fråga, så får det bli bara fram, vänster och höger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
För att göra detta går du ju in i cvf-filen, med Wordpad, och skriver om lite.
![]() |
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Sök på MSTS Bin. DÅ hittar du sidan...
Men nu behöver man inte göra nåt själv för att vända hytten.. ladda ner det lilla program som ligger under verktyg på banbyggarna... Det vänder hytten åt dig för senaste patchen.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack Micke för upplysningen! Jag har redan intallerat bin. Jag läste 14 sidors manual och det är rätt mycket jobb att fixa. Ja, i alla fall så har jag gjort vänster sida klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jäkligt snygg hytt må jag säga ![]() "Keep up the good work" som man brukar säga på dessa sidorna ![]() MVH Kenneth
![]() |
#24 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag öppnade RR och kollade Engine/Wagon Editor. Jag vet inget om hur den fungerar. Kan någon hjälpa mig beskriva hur man editerar. Jag klickade först dieselknappen först, sen klickade jag på Ysju_eng sen händer inget mer. Jag vill ha combination till broms/gaspådrag. Vill även ha gear från 0-5. Tacksam för svar!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2006-12-09 klockan 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nå´n som kan fixa engine åt mig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag hittade en sida om EngMod http://www.3dtrains.com/downloads/utilities.shtml Jag laddade hem den, men den fungerade inte och vet inte varför. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hedersmedlem
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej, angående frågan du skickade till mig direkt.
Maila över filerna och vadd et är du vill ha gjort så ska jag titta på saken. Du kan maila till kmw@nklj.se Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för svaret! Jag har skickat filerna nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hur går det med hytten.
mvh Roberth |
![]() |