![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Okej vad tråkigt... Men är det samma som "Denmark_2000_E" ? För den har jag redan.
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Här skall den vara http://www.ts-ef.com men det kan vara fel, kan ej kolla eftersom man inte kommer in på den. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Japp, kollade där först när jag sökte via google.
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Denmark 2000 F (Hamburg - Altona) http://www.tog-sim.dk/TSDL-index-req-viewcat-cid-5.html Denna rutten kan man köra från lite olika ställen tex Malmö, Helsingör... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det stämmer bra detta, den finns inte att ladda ner någonstans....Upphovsmannen har tagit bort den från de sidor den fanns på, tyvärr. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
I 1.0 kan man tydligen åka samma, fast där finns Helsingborg med bland destinationerna.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Aha, den skulle jag också vilja ha nämligen
![]()
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Fast jag har ju kvar installationsfilen. Man kan ju försöka felsöka lite.
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är inte Denmark 2000 F (Hamburg - Altona) den nyaste versionen av Denmark 1.0?
Att man inte kan välja vissa stationer att köra ifrån, är inte det samma som att dom inte finns! Det beror ju på om ruttbyggaren och/eller aktivitetsbyggaren valt att ha med dom. Då kan man kanske undra varför dom går att välja i en tidigare version och inte i en nyare. Det kan vara det enkla skälet att dom grejat med spåren och fått broken paths och inte orkat skapa (eller reparera) aktiviteter/paths. Eller att dom gjort nya aktiviteter/paths till den nyare versionen. Prova att göra en ny aktivitet enligt denna guide: http://www.banbyggarna.se/guider/Aktivitet.htm
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-02-16 klockan 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vill bara tillägga att om man går in i AE (Aktivitetseditorn) så kan man ju faktiskt se vilka orter som är med i rutten. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#27 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Om jag inte minns fel så var det så här:
Denmark 1.0 hade något fel som gjorde att det inte gick att bygga vidare på den. Därför valde konstruktören, Erich, att börja om på en ny rutt, Denmark 2000, som kommit i versioner A-F. Jag har för mig att det gick att köra till Helsingborg i Denmark 1.0. Huruvida det går i Denmark 2000 F vet jag inte. Erichs hemsida www.ts-ef.com finns nu mera i helt nytt utseende på www.tog-sim.dk. / Mikael |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Denmark 2000F gör att tåget stannar i Malmö, sen är det stopp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Denmark 1.0 hade något fel som gjorde att det inte gick att bygga vidare på den. Därför valde konstruktören, Erich, att börja om på en ny rutt."
OK, bra att du redde ut detta! Jag trodde det var samma rutt, som han fortsatte bygga på...
![]() |
#30 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |