|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2007-08-21, 19:28 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
Tack så mycket för de orden "Totte". Jag blev oerhört lättad av att läsa att du vill ha klart rutten. Tack för ditt idoga arbete och stora tålamod.
Mycket varma hälsningar, Uffe.
2007-08-22, 13:14 | #17 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Hej.
Vi har fått se så mycket spårplaner och screenshots från ditt ruttbygge, det vore verkligen kul att så småningom få chansen att köra på dina spår. Som andra skriver, så kanske det tar tid innan man installerar en ny tågsimulator, när det finns så rikligt med rutter till MSTS. Jag kan ju inte bygga själv, det är en fröjd att ta ut ett tåg och köra på de fina banor som finns. Hälsningar Olle M |
2007-10-07, 11:18 | #18 |
Medlem
|
Jag kör fortfarande MSTS och kommer göra det tills det kommer tillräckligt med svenska och tyska fordon och rutter till KRS.
Det finns så mycket rutter och fordon till MSTS så det är det som gäller.
2007-10-10, 23:52 | #19 |
Guest
|
Med tanke på alla problem som har varit för de som nu har köpt KRS (och uttryckt sdin besvikelse på forumet) så borde MSTS kunna få en "pånyttfödelse"...
Även fast MSTS har vid det här laget 6 år på nacken så släpps det nya rutter till och från... www.protrain.de släpper t ex: ProTrain Rasender Roland ProTrain 17 "München - Salzburg" ProTrain "Berlin - Warmemünde" och www.simtrain.ch släpper sin 4:de schweiziska rutt i "Rhätische Bahn kronologin": Chur-Arosa(ArosaExpress) Så MSTS är inte död, bara "still going strong". Senast redigerad av Byggare Bob den 2007-10-10 klockan 23:53. |
2007-10-10, 23:56 | #20 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Och German Railroads släpper vol 9 om ett par dar...
http://www.german-railroads.eu/de/volume9.html
2007-10-11, 19:57 | #21 | |
Medlem
|
Citat: