![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Läste på bilprovningens sida nu och nu trillar poletten ner. Jag fick ingen kallelse och medföljande inbetalningskort. Kanske var det förra ägearen som fick det eller så var tiden för knapp mellan bokningen och besiktningen?
Hur som helst så står det att "Om du väljer att inte betala med inbetalningskortet eller inte har fått ett inbetalningskort bokar du via internet eller telefon och betalar sedan på stationen" på deras sida. Och jag skulle betala på stationen, men det gick ju inte...
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Aha... då tror jag att förra ägaren fick inbetalningslappen!? Har ju inte haft bil på ett tag, innan jag skaffa denna, så jag jag visste inte hur det funkar nu. Det var dags att besiktiga när jag köpte bilen, men jag väntade tills slutet av besiktningsperioden (för att spara ihop lite pengar). Fick bara en lapp med reg.beviset, där det stod att det var dags. Nästa år lär jag säkert få inbetalningslappen... Var visseligen en chansning att köpa en bil som precis skulle in på bes., men det var rätt pris, den gick riktigt fint, allt funka och det var ingen rostburk!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-11-26 klockan 22:21. |
|
![]() |
![]() |