![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hallå!
Fick mitt ex idag och har testat en del. En liten bild borde jag kunna bidra med i alla fall. ![]() mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2009-11-30 klockan 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hej
Har ni sett att perrongklockorna går Ja något för fort men ändå.... Kolla här www.cymbal.se mvh Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Tack Repman för snygga bilder, vem vet, de kanske kan bli nått..... med lite patchar mm. ![]() Ja har inte slägt in hadduken än, faen, man måste ju tro på KRS....... Men just nu så e de nog MSTS och i synnerhet KMJ, som gör mej på glatt humör, tack Knebert ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Grafiken ser verkligen inte dålig ut! Dock har jag valt att vänta med att köpa spelet, misstänkte att det skulle vara buggigt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En bild till
![]()
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hehe, jag skulle nog inte vilja bo i nått av dessa hus
![]()
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Verkar bara vara rätt dött i KRS-tråden här....
![]() Två linjebilder.. Ursäkta den dåliga kvalitén, beror på uselt grafikkort..
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snygg bild! Var finns de svenska (för de är de väl?) kontaktledningsstolparna?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
De ingår också i Swens "svenska paket"
![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hehe, ännu mer bilder
![]() ![]() KMWs stugor gör verkligen susen i den svenska miljön ![]() ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-06-07 klockan 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ett godståg passerar Sala..
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En bild från "Karpens Hållplats"
![]() |
#14 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Några bilder på det briljanta G2000 loket som precis har släppts!
![]() http://i610.photobucket.com/albums/t...3-09-08-27.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() Trots att det är helt fruktansvärt elakt mot min FPS och trotts att det kanske är det fulaste loket som någonsin tillverkats, så gillar jag det ändå! fantastiskt modell! ladda ned nu! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu ser det helt svenskt ut tycker jag
![]()