![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag skulle inte köpa dator på Elgiganten, Media Markt eller annat snabbköp för hemelektronik. Brukar oftast vara sämre och dyrare, än på dom renodlade data-affärerna på nätet (t.ex. komplett).
Jag vill också bygga min dator själv och välja vad som ska vara i den! Bärbara datorer har jag ingen erfarenhet av (bara vad jag läst i specarna) och sånna kan man nog handla på ovanstående företag, men kolla prisjakt eller pricerunner för bättre priser.
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Det blev den dator jag såg ut på Elgiganten som jag länkade till igår och den är jättesnabb, bra utrymme och bra grafik så den är alldeles perfekt för mig.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Kan säga att MSTS inte är problemfritt på Vista, men skulle du får för dig att bli sugen på KRS så är XP inte rätt system att spela på. Just nu tycker jag inte KRS har gått om MSTS riktigt utrustningsmässigt, men snart så finns det fler saker till KRS. Framtidsmässigt är det KRS som gäller, men tänk på att ha en hyfsad snabb dator för det. Jag blev tvungen att köpa ny dator för att få mitt KRS att fungera, detta för att mitt grafikkort var ett gammalt GeForce MMX 2 på ynka 64mb, och min Delldator var inte så kompatibel med riktigt bra grafikkort, så jag sålde den och köpte en begagnad med 2GB i RAM, 2,8Ghz processor och ett mycket bättre grafikkort, GeForce 7900GT. Så nu funkar det bra, men det finns lite kompatibelproblem med MSTS, vet ej varför. Men det funkar varje gång, dock måste jag alltid avsluta det via Aktivitetshanteraren.
![]() |