![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
En lite mindre version innan det helt färdiga kommer. Den saknar ganska många saker, men det viktigaste finns med. Manövervagnen fins ej med, så det blir 2 vagnars, och 3 vagnars lok, lite som det kan bli i verkligheten också, när för många manövervagnar är trasiga
![]() Ctrl+8, ändrar destinationsskylten. ctrl+7 eller 9 öppnar dörrarna. Resten är som vanligt. ![]() Winrar eller liknande behövs för att packa upp zip filen, windows egna program går ej.
![]() Senast redigerad av Sigma den 2008-04-12 klockan 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Trevligt!!! jag ska testa denna med det samma
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Men då får man väl ha MSTS BIN patchen, eller vad den nu heter? Trevligt med LB, jag har åkt med den en enda gång och längtar dit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ojojoj! Trevligt Sigma!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Jag är verkligen imponerad av din Lidingöbanevagn
![]() Var hittar man winrar? Var hittar man zipfilen? Hur laddar man ner vagnen? //carltram |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Den är verkligen jättefin och den fungerar jättebra, men jag undrar en sak:
Varför går det att släppa bromsen med Ö, men inte bromsa med Ä på tangentbordet när man kör det här tåget? Som sagt jättefint jobb Sigma, Nu får vi längta tills du släpper fullversionen. Mvh Johnny Nilsson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Titta under bilden, där finns en länk till zipfilen. Klicka på den! Härligt att äntligen få testa den fina vagnen, tack Sigma!!!!!
![]() |