![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Jag tryckte på de 2 senaste länkarna som kom i detta inlägg
Och där packade jag bara upp filen så hade jag alla saker i en mapp sen.. Kolla på Jannes inlägg så hittar du länkarna där.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Andreas: Det är efter att man har öppnat .iso-filen.
Hur man installerar med DAEMON-tools: Gå in här och ladda ned programet: http://disc-tools.com/download/daemo...+sptd+hashcalc När det är installerat ska det komma upp en röd (på min är det röd i alla fall) symbol av en blixt bredvid klockan i nedre högra hörnet av skärmen. Högerklicka på den och välj: "Virtual CD/DVD-ROM > Device 2:[F:] No Media > Mount image" Leta upp "SVENSKA_TAG_2005.ISO" på din hårddisk där du extraherat den ur winrar, winzip eller liknande. Sedan går du in i explorer (Utforskaren/den här datorn vilken du nu använder) och går in: "den här datorn > 200807181944(F: )". Där har du nu skivans cdp-filer och det är bara att installera.
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Nejdu..
Jag använde aldrig Deamon Tools till Svenska Tåg 2004 och 2005 Men skit samma, filerna kom till datorn iallafall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ja, Men det är kanske någon annan som har nytta av det.
Hare gött!
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Ja, det är sant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |