|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-08-26, 15:10 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
"stored paths" när kommer du till det?
Är det i dialogrutan när du installerar eller? Jag laddade hem patchen och installerade rätt av utan problem. Är bara en fil som byts ut enligt anvisningarna. Mvh Anders |
2008-08-26, 22:20 | #17 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Nja, det står "Extract the file using Stored Paths" osv, i instruktionen, jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare där.
mvh Torbjörn H |
2008-08-26, 23:47 | #18 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Är det Mk2_TrackFIX.zip du försöker packa upp? I så fall kommer du att få en mapp som heter Mk2_TrackFIX, och som i sin tur innehåller ännu en packad fil (content.zip). Packa upp den på samma sätt som den förra så att du får en mapp som heter content. Denna mapp (content) ska du sedan kopiera in i den mapp du installerat RailSimulator. Hoppas att det var något så när begripligt. Är inte så hemma på allt det tekniska. mvh .... Mats |
|
2008-08-27, 10:39 | #19 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Jag får verkligen tacka för din utförliga beskrivning Mats, den var till hjälp!
mvh Torbjörn |