|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-08-31, 09:12 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
Vill Du ha uppgift om alla stationer i Norge, så gå in på www.jernbaneverket.no, där kan du finna stationsförteckningar för varje bansträckning i Norge
Hälsar Lasse J |
2008-08-31, 09:58 | #17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej Coolvibes!
Jag ska förklara varför det blev så. Jag började bygga som nybörjare Oslo 26 mars 2003 och jag fann inga bra kartor då på den tiden. Med tiden jag byggde blev byggande bättre och bättre. Från Westby mot Kornsjö är mer verklighet än Oslo till Westby. Just nu håller jag på bygger förlängningen Kornsjö-Göteborg. Det blir nog toppenrutt hoppas jag, för den strular ibland med felen jag rättar till, så det tar tid. Hoppas du accepterar rutten som den är.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-08-31 klockan 10:00. |
2008-08-31, 19:37 | #18 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Jo takk Ruten er bra den
bare lurer på om det er kun disse 3 stasjonene på nydalen ruten eller om det er flere ? Når jeg kjører ut fra Oslo og så ikke svinger til høyre i tunnelen mot halden men svinger til venstre istedenfor så kommer jeg til denne ruten til nydalen jeg vil tippe det er gjøvikbanen som kjører her men for å slippe lete etter alle stasjonene så lurer jeg på om det er bare 3 stasjoner på den strekningen nydalen, fjellhammar etc... det går jo som sagdt flere spor ut men siden det er litt ringrute så går det litt i surr så spør likegodt deg om du vet hvor mange stasjoner i spillet er akkurat rundt nydalen området Senast redigerad av Coolvibes den 2008-08-31 klockan 19:39. |
2010-03-22, 20:26 | #19 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
Fra Oslo s kjører du igjenom gamlebyen(rett frem). Halden tar av til høyre igjenom tunnelen. Når du kommer ut av gammlebyen så går hovedbanen Oslo-Lillestrøm(eidsvoll) til venstre, du kjører Gardermobanen når du kommer til Romeriksporten, tar Gjøvikbanen av til venstre under Hovedbanen(går over i bru) opp til Tøyen holdeplass, så Grefsen, Kjelsås,sandermosen, Movatn, Nittedal og videre mot Gjøvik.
Fjellhammer st ligger på Hovedbanen mellom Oslo og Lillestrøm. Hovedbanen Oslo, bryn, alna,nyland,haugenstua,høybråten,(en jeg ikke husker), Lørenskog,fjellhammer,strømmen, sagdalen og Lillestrøm. |