Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-31, 09:12   #16
LasseJ
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Standard

Vill Du ha uppgift om alla stationer i Norge, så gå in på www.jernbaneverket.no, där kan du finna stationsförteckningar för varje bansträckning i Norge

Hälsar
Lasse J
LasseJ besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-08-31, 09:58   #17
Totte
Hedersmedlem

Reg.datum: Mar 2002
Standard

Hej Coolvibes!
Jag ska förklara varför det blev så. Jag började bygga som nybörjare Oslo 26 mars 2003 och jag fann inga bra kartor då på den tiden. Med tiden jag byggde blev byggande bättre och bättre. Från Westby mot Kornsjö är mer verklighet än Oslo till Westby. Just nu håller jag på bygger förlängningen Kornsjö-Göteborg. Det blir nog toppenrutt hoppas jag, för den strular ibland med felen jag rättar till, så det tar tid. Hoppas du accepterar rutten som den är.

Senast redigerad av Totte den 2008-08-31 klockan 10:00.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-08-31, 19:37   #18
Coolvibes
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
Standard

Jo takk Ruten er bra den
bare lurer på om det er kun disse 3 stasjonene på nydalen ruten
eller om det er flere ?

Når jeg kjører ut fra Oslo og så ikke svinger til høyre i tunnelen mot halden
men svinger til venstre istedenfor så kommer jeg til denne ruten til nydalen
jeg vil tippe det er gjøvikbanen som kjører her

men for å slippe lete etter alle stasjonene så lurer jeg på om det er bare 3 stasjoner på den strekningen
nydalen, fjellhammar etc...

det går jo som sagdt flere spor ut men siden det er litt ringrute så går det litt i surr
så spør likegodt deg om du vet hvor mange stasjoner i spillet er akkurat rundt nydalen området

Senast redigerad av Coolvibes den 2008-08-31 klockan 19:39.
Coolvibes besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2010-03-22, 20:26   #19
wickerman
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Standard

Fra Oslo s kjører du igjenom gamlebyen(rett frem). Halden tar av til høyre igjenom tunnelen. Når du kommer ut av gammlebyen så går hovedbanen Oslo-Lillestrøm(eidsvoll) til venstre, du kjører Gardermobanen når du kommer til Romeriksporten, tar Gjøvikbanen av til venstre under Hovedbanen(går over i bru) opp til Tøyen holdeplass, så Grefsen, Kjelsås,sandermosen, Movatn, Nittedal og videre mot Gjøvik.

Fjellhammer st ligger på Hovedbanen mellom Oslo og Lillestrøm.

Hovedbanen
Oslo, bryn, alna,nyland,haugenstua,høybråten,(en jeg ikke husker), Lørenskog,fjellhammer,strømmen, sagdalen og Lillestrøm.
wickerman besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:58.