![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Kan inte någon ta upp för och nackdelar som bönan ville ha? Är själv lite nyfiken på en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
för/nackdelar 1: Vad kostar en Raildriver inklusive frakt till Sverige? Se ovan 2: Var köper man Raildriver? aerosoft.com, finns andra sidor också eller begagnad 3: Vilka simulatorer går Raildriver att användas med? Beror på, finns nog till alla simmar (?) 4: Vilka tåg kan man köra med Raildriver? Alla har jag för mig.. 5: Vad är positivt med Raildriver? Roligt att kunna styra med realistiska kontroller 6: Vad är negativt med Raildriver? Reagerar lite segt ibland 7: Är det värt att köpa en Raildriver? Är det en bra invenstering? Ja, det tycker jag Jag säljer min raildriver för 1300:-! Jag står för frakten om den inte går över 100kr då lägger jag till pengar. (Ex kostar det 200kr för frakt betalar jag 100kr av dom och så får köparen betala resten. Så jag lägger max 100kr på frakt) Observera då att jag köpte min för 2200 på aerosoft och inte förr 1500 från England.. Skicka PM till mig om Du är intresserad!
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-01-24 klockan 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Inlägget kan raderas
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Kommentera gärna vad och hur ni vill! Senast redigerad av HemuleN den 2009-01-24 klockan 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag säljer min för 1300 i vilket fall som helst, det är både billigare än en ny och kvalitén på den är som om den vore helt ny. Sen om nån annan vill sälja sin billigare så visst .
![]() |
#21 |
STW-member
|
![]()
strax före Jul gick det en Raildriver på blocket för 800:-
![]() |
#22 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Micke:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#25 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Synd att inte din Rail Driver fungerar till KRS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#27 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Har en skum fråga angående Raildriver.
![]() Kan man nå den som en vanlig spelkontroller i Windows? Alltså dyker den upp i listan med spelkontrollers i Kontrollpanelen? Funderar lite på om det går att få till styrning av modelltåg med denna via program som Joytokey och Traincontroller mfl.
![]() |
#28 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||