![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | ||
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Citat:
2. Jag kommer inte att göra lumpen. Varför väljer jag att hålla för mig själv.
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Den som tycker om öl och vin kan ju som sagt avnjuta något på obegränsad tid, medans fyrverkerier varar lika länge som en Porsche 911 accelererar från 60 till 95 km/h. Och lika ofta som att se T44 dra ett X. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
En sak är iallafall säker, ölen skadar garanterat kroppen, fyrverkerierna skadar dig inte om du inte handskas fel med dem. Senast redigerad av Olaf Lindström den 2009-01-07 klockan 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fyrverkerier kan ju skada om det är fel på produkten. Men om produkten är som den ska och man gör som det står på förpackningen, så skadar fyrverkerier inte
![]()
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Argumenten är ju fortfarande personlig uppfattning, vad för tradition säger att man vid nyår ska förtära alkohol t.ex? Nåja, om du vill fortsätta så skapa en separat tråd eller ta det via pm med mig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |