![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Ingen som kan skicka mig orginal mapparna att lägga in? så som dem ska vara då alltså med Orginal rutterna endast?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Det blir för mycket att skicka, men jag kan ge dig orginal consists mappen (bifogad nedan!). Den kräver dock att du uppdaterat msts med dom två tågen (BSNF SD40-2 diesel and UK Class 50 diesel) från microsofts sida: http://tsinsider.com/Support/v1Downloads.aspx Du har väl uppdaterat (Train Simulator Update version 1.2) msts också? Uppdateringen finns på samma sida! Vet du vilka dom 6 orginal rutterna är, så är det bara att plocka bort resten, samma med tågen (men dom ger inga problem, sålänge du har dom rätta consisten, förutom att dom tar plats!)...
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
SD42 och Class 50 var med när jag köpte MSTS. Däremot fungerade inte texturerna på dessa lok. Men hur kan jag ha fått med dem med MSTS?
![]() |
#19 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Och vad jag har läst, så måste man ha cd i när man spelar på den senare, nått som inte behövs på den äldre. Detta kan dock åtgärdas (vad jag fattat) genom att man installerar dessa uppdateringar på den senare versionen...
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2009-01-07 klockan 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag undrar om den kan korrigera fel på rutterna, så är jag tacksam om nå´n kan svara, innan jag registrerar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Jag har bara använt programmet (den oregistrerade delen) till att kontrollera fordon med, så jag kan inte svara på din fråga.