|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-03-29, 14:14 | #16 | ||
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Lättare behöver det bli i vart fall för det är många som har problem. Likadant med uppgraderingarna är välkommet det blir lättare då många haft problem även med dom. Citat:
Tre nya rutter med rullande material och en mängd förbättringar av motorn är inget jag tvekar hosta upp slantarna för så att RSDL kan fortsätta utveckla RS till en ännu bättre simulator. Vi har ju faktiskt fått TVÅ uppdateringar gratis samt även verktygen och en antal exempel och freebies, det är inte illa alls. /Anders |
||
2009-03-29, 14:32 | #17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Och även MSTS-uppdateringar var också gratis. Bland annat Bin-uppdateringar.
|
2009-03-29, 15:08 | #18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Nu vet vi ju inte allt om RS2 än och vad den kommer innehålla...
Jag förstår att detta är ett företag som måste tjäna pengar och det tycker jag dom ska göra också, men samtidigt ska väl vi användare få något för pengarna också!? Att ta fullpris för något som inte är annat än en uppdatering av ettan (jag uppfatta det så, men kanske fick jag fel uppfattning????) tycker jag är fel. Om RS2 däremot innehåller nya funktioner, så betalar jag gärna fullt!
2009-05-15, 18:49 | #19 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Screenshots
Av de "dagliga skärmdumparna" ser det ju riktigt bra ut hittils, jag hoppas verkligen på detta.
|
2009-05-30, 14:19 | #20 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Dynamiska ångeffekter
Enl. den senaste informationen så har man tydligen, bl.a., tagit ett steg mot mera realistiska dynamiska ångeffekter, avloppsångans "puffande" ur skorstenen på ångloken. Detta har jag verkligen väntat på. Hoppas det kommer att gälla även visslan, ångblästern, cylinderdräneringarna, säkerhetsventilen, m.m. Det blir bättre och bättre! (Hoppas jag inte missförstod den engelska texten...). OK, nu såg jag att Mazz redan skrivit om den senaste informationen, då ska det väl stämma i alla fall!
Senast redigerad av Torbjörn H den 2009-05-30 klockan 14:29. |