![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
Finns bara med korrigera "röda ögon", ej korrigera blåa, gröna, vita, rosa.....
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() Citat:
Och efter som missen nyligen hade blivit opererad pga en tummör så ville jag ge en "ögon öppnare". Och det jag reagerade på var att det bara var ena ögat.
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tar man in en katt med en smittosam sjukdom till Sverige kan den spridas snabbt. Inga sjukdomar att leka med!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Är det inte lag på karantän? Har ett svagt minne av det.. Sen om man följer lagen eller inte det är ju tveksamt. Hittade något: http://62.95.69.15/cgi-bin/thw?%...1994%3A1830%24 Länkar till regeringskansliets rättsdatabas
![]() Senast redigerad av sicknote den 2009-04-10 klockan 12:34. Anledning: Länkstrul |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det här är Kalle, vår katt som dog för knappt ett år sen. Verkligen saknad, om än att han var väldigt egen. Ibland var han iväg på egna resor i flera veckor, och dök sen upp igen.
![]() ![]()
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hehe, en av våra katter har tydligen en stor tumör. Fick nyss 3 kattungar varav 2 dog. Synd att det blir så...
Ps.Förlåt för bildens kvalitet .DS ![]()
785 Kommentera gärna mina bilder! Senast redigerad av 785 den 2009-04-10 klockan 18:06. Anledning: stavning |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
jaja, ursäkta att jag tog upp ämnet..
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Simon: Vad dog katten av?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag vet inte. Den hade varit borta i några dagar, och till slut fann vi den på granntomten (som stora delar av året är övergiven), död. Innan dess hade han varit lite slö, men vi misstänkte aldrig det här. Han kan inte ha varit mer än 15 år gammal (om ens det), men det var nog ändå åldern som tog ut sin rätt.
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Drack han mycket vatten på sista tiden? Det brukar vara njurarna som lägger av på så gamla katter. 15 år är ändå en högaktningsvärd ålder för en utekatt. Min första dog 2 veckor före sin 17 års dag, dock inte av njursvikt...
![]() |
![]() |
#27 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ingen aning... Dels sprang han mycket ute, så han kan ha druckit precis vad som helst. Sen var det inte jag som sköt utfodringen inomhus.
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
[quote=Slash2;180260]Här är en av mina katter, Estrella heter hon:
Avslappad!, vi mår bra av att kunna slappna av som en katt kan!
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |