![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Angående X2000 (Grålle) och dom allra flesta av mina ommålningar. Så behöver man ha, orginalen installerade p.g.a. boggie, enginefile m.m. inte är ihop packade i cdp-filen. Allt detta material, finns på Svenska Tåg-skivorna 2004 & 05. Sen finns några enstaka grejer på DLS, så som X2000. Har du orginal Reginan installerad??? EDIT: En länk till en sida, här på forumet. Där alla orginal-loken finns för nedladdning. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ghlight=regina
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-07-21 klockan 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Tack för länken nu så säger CMP att det inte något är fel på filen men jag det konstiga är att jag försöker att lägga in reginatåget och andra lok i Trainz. Men där inne i TRainz händer inget det är ju skumt för jag gör så att när jag har filerna där så laddar jag dom sen open Edit och efter det "commit". Sen säger den att dom blev installerade. Men den kanske måste ladda ett bra tag eller något sånt, Eller bara otur!
![]() ![]()