![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Konstigt!
Försök igen på nytt. För mig går laddningen bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag vet inte hur jag ska göra 1: nedladdningförsöket gick men sedan fastar den och visar 6 nix nu 7 timmar kvar.. nåt e fel , går de verkligen inte att lösa på nåt annat sett? Den 1:a filen: New road håller jag på att installera nu iallafall.. men den andra X-track... ???
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
|
![]()
X-Tracks egen hemsida är nedlagd, så det är därför finns den hos Trainsim.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Okaj men de gå inte för mig, jätte konstigt, du har ju den , går den inte och lägga upp på forumet , här i tråden som zip fil eller nåt? annars får jag väl försöka nån annan dag men e så nyfiken på de svenska tågen och din Trollhättan bana, längtar ju så himla mkt.. men de där X-track...??? som jag behöver
![]()
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
|
![]()
Du kan prova och besöka UKtrainsim. reg. krävs.
http://www.uktrainsim.com/filelib-di...m_path=,oc=465 Globalmappen (X-tracks ligger i) är stor och det går inte lägga upp här.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-04-25 klockan 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
|
![]()
Annan sida: http://team.routebuilders.dk/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bra! Gonatt! Jag går och lägger mig nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Okaj , tack för hjälpen hitills
![]() ![]() ![]()
![]() |
#26 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Såg att mina länkar inte fungerade där, jag kontrollerade dem aldrig, hehe....
![]() Synd att den hemsidan är borta! Den var bra med guider. Men Xtracks hemsida tror jag har kommit tillbaka: http://nklj.se/xtracks/ Åtminstone har de samma design som den gamla. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Tackar men jag hade redan fått en fungerade länk lite tidigare av totte, så de e ju bra att de finns på flera men nu som sagt har ja gett problem som vill kvar stå: Jag öpnnar trollhättan rutten, den laddar och precis när den laddat klart kommer de upp en error ruta och MSTS avslutas, e de nåt mer jag saknar eller vet nån va de kan bero på?
![]() ![]()
![]() |
#28 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Vet du eller ingen varför inte trollhättan rutten går att öppna? Får ju error , men X-track verkar inte gå att få in i MSTS mappen utan hamnar bara på downloads mappen...
Nu börja de brännas , jag kanske har upptäckte felet, de är att jag kan inte få in X-track i MSTS mappen eftersom när jag ska öppna den får jag åtkomst nekad hela tiden , därför har ja inte X-track, men då e ju bara de hur jag får in den i MSTS mappen?????
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-26 klockan 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Använde du X-Tracks installationprogram? Om inte så ska du placera dem i Global-mappen under Trains Simulator-mappen. Vad stod det i error-meddelande? |
![]() |
![]() |