![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Plockade fram en gammal skiva med Trainz nu då jag köpt en extern brännare, varit utan CDenhet i minst 2 år....så roligt
![]() Iallafall, spelet fungerar bra och allt verkar funka som det ska, men det stora felet är jag och min dåliga kunskap....därmed kanske detta kan bli lite av en nybörjartråd..... Har provat att bygga lite spår, fick tips om att placera ut en Trackmarks för att kunna köra men det gick inte heller. Hur ska jag kunna gå in och bygga egna banor och landskap och även kunna köra på dom? Hur gör jag för att kunna köra i landskapet? Ser även på banbyggarna att man kan ladda ner diverse material och använda, nån som kan ge info om detta, skall filerna placeras i särskild mapp och sen kan spelet integrera detta automatiskt kanske? Det är ju ett gammal spel anser jag men jag verkar ändå ha fulla möjligheter att bygga och köra som jag vill, så kom gärna med tips och råd. Skall även titta vidare i trådarna kanske man kan få några goda råd. |
![]() |
![]() |