![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har ju en gammal fyrkants-skärm.. Kanske kan skicka dig bilder och se om du kan lösa det? Jag ska spela in ljud - tex. "Se upp för dörrarna, dörranra stängs!" "Dags för avgång, ta plats!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Hej! Snabbt innan skolan fixade jag hytten, så jag slänger upp en "beta" med hytt. Hytten måste flyttas lite, men jag vet själv hur roligt det är med betas!
![]() EDIT; En bild kanske är kul? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d...9_Untitled.png Beta med hytt här! http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dedb97419de6_Cx.rar Att göra; Rätta till hytten så den är i mitten Spela in "se upp för dörrarna" osv Lägga till ett säkerhets system (kanske om ni håller med) Framtiden; En KORREKT Engine config - eftersom jag gjort denna lite på "ögonmått" En utsida med foto texturer (har ni bilder?- Lägg upp dem här då!) Kommentera gärna! Senast redigerad av GBSF den 2011-06-07 klockan 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Jättefin beta och hytt! Nu ska det bli mycket spelande!
![]()
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
till vilket spel är det ? :S
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
OpenBVE! Helt gratis, du kan ladda ner det här; http://trainsimframework.org/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Det verkar som att du har fått till det med hytten - den fyller nu hela skärmen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Vilken av dom hära ska man ladda ner ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Nu finns utropen;
"Se upp för dörrarna, dörrarna stängs." på knapp - . Och "Tid för avgång, ta plats." på knapp + . Jag ska putsa mera på tåget sen kommer jag släppa en ny "beta". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Där finns allt om hur man installerar OpenBVE! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Det märks att det e grattis att ladda ner går inte ens att installera det o.O
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Nytt Utrop!
"Endstation, avstigning för samtliga traffikanter, dethär tåget tas ur tjänst." OBS; Finns ingen tuta för tåget. Utropen har tagit alla ljud platser, men hur ofta hör man tyfonen på en tub om det inte är skitungar i hytten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Är det okej att jag lägger upp en bild på det problem jag har?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Gör en ny tråd så hjälper jag mer än gärna!
|
![]() |
![]() |