![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
hej nu har jag fått hem uppdatering , när jag ska starta en rutt så låser sig railworks
mvh john
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Ush och fy för dessa uppdateringar, har aldrig varit med om ett program som strular så med uppdateringarna. Tråkigt då RW är så jädrans bra i alla andra avseenden
![]() Tror att jag väntar ett tag med att uppdatera tills vi vet mer.
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hej har fått det å fungera nu
mvh John
![]() |
#19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vad var felet?
Har själv inte uppdaterat än...
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Hej! Jag gjorde så här
To verify the game cache please follow these steps: 1. Right Click on Train Simulator 2012 in the Steam Library 2. Click Properties 3. Click Local Files Tab 4. Click Verify Integrity of Game Cache 5. Once complete please re-check Train Simulator 2012 to see if your problem persists. sen fungera det mvh john
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hej.
Jag har också stora problem med Railworks efter uppdateringen. Endast ett fåtal rutter fungerar. Jag har provat förslagen till hjälp ovan men inget fungerat. När jag väljer en rutt händer ingenting....,urjobbigt. Någon som kan hjälpa mig? Kjell |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Veteran
|
![]()
Hej
Det verkar som om 95 procent av uppdateringen har med rutten London-Brighton. Det är nog inte så många som köpt den rutten, den är helt ny
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Ja jag ska inte skrämma er med att skriva hur arg jag är just nu men vi kan lugnt konstatera att jag är arg
![]() Jag hade auto-uppdateringarna AV för Rw och när jag skulle köra lite i dag så upptäcker jag att den har satt igång att hämta den förbannade idiotuppdateringen ändå!!!!!! Så nu kommer min dator och stå å plocka hem skiten i en vecka eftersom jag bor i småländska ödemarken och har bara Net1 3g här med 3megabit/sek ![]() ![]() ![]() ![]() Vad händer sen när uppdateringen är klar? Nån som fått allt att fungera?? Behöver jag tillägga att jag är förbannad
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Hvis du ikke har fiklet med "railworks mappen", så vil oppdateringen fungere helt fint
![]() ![]()
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
I det stora samanhanget är ett långsamt internet ett väldigt litet pris att betala för att bo långt från civilisation och elände ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Efter lång tids uppdatering i lördags så fungerar nu alla rutter som jag har installerat tidigare. Både rutter från Steam och andra som jag köpt/laddat ner från annat håll. Men den senaste delen av uppdateringen var seg och allt verkade stå stilla, trots att jag har en hyfsat bra förbindelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
För mig tog det bara några minuter och jag fick det här när jag gjorde ett test.
Fast jag vet inte om det stämmer. ![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nu pågår uppdateringen för mig. Tar pre. 1 timme.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ja, nu funkar allt som det ska!
![]() |
![]() |