![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
da har jeg prøvd og den linken Lukas brukte brukte jeg også men da skrudde bare msts seg av og når jeg nå prøver å laste ned ruten på nytt så (etter å lastet ned ale downloadene) på den linken som totte tidligere så får jeg lastet ned men ikke overført til mapene får følgende feil melding
"! C:\Users\eier\AppData\Local\Temp\ITALIA28.part02-1.rar: Du trenger å starte utpakkingen fra et tidligere volum for å pakke ut ITALIA28\ITALIA28.exe" samma beskjeden får jeg når jeg prøver 3 til 10 og når jeg pakker ut fil 1 så går det ikke siden fil 1 ikke finner fil 2 til 10 hjelp jeg blir sprø
![]() |
#17 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() jag skippar rutten till papperskorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har fått den att fungera förut, kan säga att det ändå inte var mycket att ha. Gammal rutt som inte alls är lika snygg som dagens rutter.
![]()
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
jupp og det gikk men msts startet ikke men når jeg brukte linken som totte linket til tidligere i så er det det bare 11 filer men jeg får nå ikke pakket ut
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
jeg har nå fått tips av jkriste 2 og det funkrte + jeg har fått tips av deg lukas så jeg vil bare si at jeg har gitt opp kanskje noen vil laste ned ruten for så for å sende det via mail
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Har dere ( Totte og Remy ) fått noen av de andre italiarutene til å fungere ?
Bruker dere windows 7 maskiner begge to ? Jeg har en xp maskin fra 2004 som jeg bruker , hardisken er fra 2007 .. Vet ikke om det har noen betydning |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
jeg har ikke fått noen til å virke jeg har gitt opp for i dag
jeg har en laptop fra 2007 og kjører på win 7 hardiksen trur jeg er i fra 2009 eller 2010
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
http://www.trainsimhobby.net/infusio...d.php?catid=77
Kom over denne oppdaterte siden . Kanskje det fungerer bedre herfra ? Senast redigerad av lukas den 2012-10-15 klockan 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Da har jeg lastet ned italia 28 og funnet ut at man høyreklikker på part 01
og bruker exstract to italia 28 . Det fungerer , den pakker ut alt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Lite info om Italia28 på detta forum,se länk. http://win.simtreni.net/forum/topic....99&whichpage=2 Är y-tracks installerat??? Remy, det är frusterande när saker och ting inte fungerar. Vilket program laddar du ner med? Prova med Internet Download Manager eller annat program. Eller ditt antivirusprogram som spökar. Har själv varit med om antivirusprogramet tagit bort exe-filen man laddat ner. Hoppas att du får rätt på eländet. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Däremot med OpenRails så funkar Italia28 och rutten har massor av fel enligt OR.logfil. |
|
![]() |
![]() |