|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-04-04, 00:11 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
Att du inte vill lära dig och att ett lok inte går att köra är inte samma sak.
|
2013-04-04, 00:18 | #17 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
jag orkar inte läsa en manual på 40 sidor på engelska. Jag är gammal, fyller 64 på Lördag. För tio år sen och mer så hade jag en helt annan kämpaglöd, den håller på att försvinna, särskilt om man blivit en sur gubbe som sitter i rullstol. Nu vill jag inte diskutera det här mer.
2013-04-04, 00:53 | #18 | |||||
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Folk bygger egna rutter efter svenska standarder, och i vissa fall, verkliga rutter. Några av anledningarna till att man (tex. jag) inte publicerar något av detta är att jag väljer fritt bland mina assets och jag har väldigt många sådana från betal-rutter, gratis-rutter och lösgodis från hemsidor jag idag inte kommer ihåg. Som vi redan konstaterat är detta en smärre fadäs i RW, och tills någon/några agerat och kommit igenom, får vi finna oss i situationen. Men det är inget som hindrar oss från att njuta av våra egna svenska rutter, det är bara ett stort extra plus att kunna köra svenska vagnar, i ett svenskt landskap, till svenska signaler, och jag talar för många som vet vad ATC är, att det står högt upp på önskelistan. Citat:
Citat:
Sist, Lite off topic, men jag tycker ändå detta borde frågas. Citat:
Citat:
Och som vi alla vet, Ingen diskussion utan argumentation. Det blir bara saklös meningsbyggnad eller svar som egentligen inte innehåller några riktiga/stående svar. |
|||||
2013-04-04, 01:13 | #19 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
Grattis på Lörda Hawk! Jag är också en 49:a, fast först till sommaren.
Jag kör inte så mycket, jag bygger mest. RW Editorn är Kanon, tycker jag! Köper rutter bara för att leta assets till mina Skånska Järnvägar. Mvh // McDOZ |
2013-04-04, 01:16 | #20 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
punkt
.................................................. ..........