![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... att LAn gör det!!!! Vem som helst klarar av det i CM, och mitt medgivande har ni! Jag tänker inte lägga jobb på TS2012, det intresserar mig inte
![]()
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
LAn har talat, och har sagt sitt.
![]() Jag kan bara hoppas på ett vidare samarbete med STL ändå ? ![]()
![]() |
#18 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Hoppas nu bara inte någon av er i STL tröttnar... Kändes tyvärr inte så positivt att öppna tråden :/
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Om ni ändrar dessa objekt så är det på ert ansvar, och ni får INTE distribuera objekten vidare. Dessa objekt tillhör en del av grundbulten i STL Common Source, och om dom skulle spridas vidare i modifierad form så kommer det att skapa total kaos. LAn's medgivande gäller inte i detta fall, även fast han normalt har en öppen policy.
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Du ska vara positiv Jockes ! även om vi gamla uvar har våra svackor ibland. Om jag får tala för mig själv så ger jag inte upp och tröttnar.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-11-24 klockan 03:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... jag inte vill åta mig att göra dessa ändringar är följande:
Jag har vid det här laget byggt tusentals object till trainz och om jag skall ägna tid åt att sitta och uppdatera dessa till TS12-14 får jag väl aldrig byggt något nytt. Jag kan tänka mig att göra ett undantag för just STL-kopplen eftersom jag själv använder dom på det mesta rullande jag bygger! Men jag vill att Svenolov kontaktar mig för spec. av containernamn m.m. (det kanske räcker med en "Dummy-default-container" för att det skall funka. Jag har inte TS12 så jag kan inte testa själv.
![]() |
#22 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Tack vare LAn så har vi fått en fungerande version av STL (NG) Koppel v. 3.3 (beta) som också fungerar för TS12.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-11-26 klockan 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Om du har TS2010 build-version 3.3 så kan du installera den. Det ska inte vara någon nackdel, då framtida versioner kommer att bygga på den här versionen. Jag kör själv med denna version i TS2010.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-11-26 klockan 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack för infot.