![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Önskelistan från början är helt öppen, riktar sig till den som vill ta till sig. Givetvis ska man bygga det man har lust att bygga och inte bara något som andra önskar.
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Halloj allihopa!
Finns det någon där ute som är något vassare än jag på 3D och kan fixa saknade vagnar? Vore sjukt roligt med en bistro samt sov/liggvagnar! I värsta fall kanske man kan måla om A7/B7 som finns, vilket som funkar, men vore sjukt roligt om man kunde haka på lite vagnar och göra riktiga nattåg! Nu när vi har så många fina varianter av RC menar jag ![]()
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Överhuvudtaget saknar vi svenska passvagnar, 60talare och framåt, i olika målningar och varianter men man vet ju aldrig, kanske tomten är snäll i år
![]()
![]() |
#19 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag skulle vilja ha Hbins-vagnar i olika färger. Kanske har jag missat befintliga vagnar att hämta? Hbins passar bra till Lilla Edets pappersbruk SCA för de används i verklighet numera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har du sett dessa?
http://www.amicitreni.org/download/c...35fef87808bc2b http://www.amicitreni.org/download/c...35fef87808bc2b
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack för länkarna! Hämtade bara den första och de funkar inte, kanske krävs ordinarie vagn för att fungera. Se bifogade fil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Så här säger readme:
Citat:
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Hedersmedlem
|
![]()
Båda länkar "Not found".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Wagon soundpack hittade jag:
http://www.armstrongpowerhouse.com/i...&product_id=82 Men enligt manualen så finns det ett gratisalternativ. Laddade ner paketet själv och ser att gratisalternativet ingick i paketet. Om du installerade båda .rwp-filerna så saknas bara den första filen jag inte hittade.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-11-26 klockan 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
jo, somsagt. Den kom med det paket du laddade ner! Så du har redan gratisalternativet om du installerade båda .rwp-filerna.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag installerade båda filerna idag på eftermiddagen och de finns inte i filtret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det är en fil som heter RSItalia_Lanterne_01.rpk för att få vagnarna fungera och den är omöjligt att hitta.
Jag har länge letat efter den och hittar inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Jag vet, och jag hittar inte den heller. Min slutsats är att den verkligen behövs och är den saknade pusselbiten. hmm...
![]() |
![]() |