![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Stålande, Hawk! En bra och verklighetstrogen rutt har blivit ännu bättre och ännu snyggare. Hur går det med FPS:n (om du förstår vad jag menar), och behålls den svenska känslan i rutten?
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lysande Hawk!
En ny version av din fina rutt, har man längtat efter. Ta det inte fel nu, men jag hade hellre sett en bibana med sväva kurvor än förlängningen. Men det kanske blir till nästa version!? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
finnes den til nedlasting [?][?][?]
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#19 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() He he, ja de stämmer.[ ![]() Man skulle kunna göra ett av dom enkelspåren som en "slingrig skogslinje", fast egentligen så är ju hela KMJ en enda stor skog [:I] Arbetet med nya linjen går rätt så bra, utan allt för många svordomar ![]() Visst blir de svart i rutan och visst kraschar RE ibland, men sånt är man ju van vid[B)] Ett par arbetsbilder ![]() ![]() Här skall det bli en 250 meter lång bro. ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Kanske det går att ordna ![]() Hur lång "måste" bibanan vara, för att "räknas" ![]() Skall granar och träd stå helt intill spåren då[?] Hawk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Senior Member
|
![]()
Hej Hawk!
Jag tycker att du ska bygga sträckan så långt satt du blir nöjd men sen me granarn så kan man väll varejera lite på vissa sträckor kanske det växer träd lite mer in till spåret och på andra en bit ifrån men det va bara lite förslag från min sida men själv klart så ska du göra som du vill ha det... M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bibanan tycker inte jag behöver vara särskilt lång, 2-3 stationer/hållplatser kanske!?
Men jag tycker den ska vara väldigt snårig, mycket träd och buskar nära spåren och väldigt kurvig. Hoppas du får till något! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#24 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Några bilder från nya sträckan. ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det ser väldigt fint ut Hawk! [8D] Nu har våren äntligen kommit till KMJ!
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Underbart, Hawk! Jag fastnade särskilt för bilden nedan där man verkligen ser ett tecken på att byggandet inte har tagit slut vid rälsen. Nej, bakom de närmaste träden skymtar långt borta annan skog - snyggt! Nu blir det mycket mer perspektiv på det hela.
![]() Att resten av rutten är så förbaskat välgjort gör ju itne saken sämre! När släpps 2.5:an? [ ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#27 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Har mailat Wase om tillstånd, för att få använda hans nya hus. Så att de inte bara ska vara skog. ![]() Landsvägen blir inte bortglömd. ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Första tåget över den nya 200 meter långa bron. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Hej Hawk.
Väldigt snyggt, alla bilderna. Det ser ut som den gamla typen av G-vagnar i tåget på bron, finns sådana att få tag på någonstans? Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |