![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
STW-member
|
![]() Citat:
Så det är bara att börja bygga på din bana ![]() Tomas ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
I press releasen står endast under kvartal 4 men om man tittar tillbaka på version 1 och UTC så har båda kommit precis lagom till julhandeln så min högst personliga gissning är att strax innan jul...men det återstår att se. /Fredrik Forumvärd |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Member
|
![]()
gött, då är de dax att verkligen förverkliga min ide på en bana då
![]() Nu när de börjar komma mer svenskt byggmaterial att använda. Nä, då är de dax att börja spårläggningen och lägga till lite byggnader. Förmodligen blir de mycket skoj att ändra när de nya trainz kommer, nya fabriker m.m. Bäst att göra plats för en bangård redan nu och en hamn så allt gods har någonstans att ta vägen ![]() Trainz är de bästa som hänt mig och nu efter allt lekande med de skall jag försöka bidra med något också. |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
//MVH John |
||
![]() |
![]() |
#21 |
Admin & STW-member
|
![]()
Yardmater = Trainz Railroadsimulator 2004
/Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nyhetsrappoteringen har varit lite ojämn då det flödat fram info om MSTS-2 men så fort vi får tillgång till info om nya Trainz så kommer vi självklart lägga ut det här på forumet.
Eftersom jag själv är med i betagruppen vet jag att det finns en hel del trevliga överraskningar! [8D] Håll ut! /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Det där låter bra Fredrik! Lääängtar tills det släpps! ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Bengt L. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Admin & STW-member
|
![]()
På train-sim.com kan man läsa av en som såg Aurans monter på E3-mässan att man där körde kol till ett elkraftverk lastade av kolet (som man fick se..att vagnarna tömdes). Sedan började elkrafverket producera el...vilket ledde till att ett sågverk fick ström och kunde börja såga upp virke. Virke som man fått köra dit med tåg...
Det blir alltså att man kontrollerar en hel värld men olika transportsyften för att få allt att snurra... Det låter minst sagt spännande! /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#28 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() Vet du eller nån annan vad systen kraven kommer att va [?] Ja vet att fråga kanske kan va lite svår att få svar på i nu läget. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Låter lite som Transport Tycoon de där!
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tänk om Kuji och Auran kunde "koppla ihop" sina påsar, då hade vi fått en 7-h-vets tågsimulator!
LAn |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Press release - MSTS 2 | Harald | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 105 | 2004-04-16 22:03 |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 19:40 |
Trainz railroad simulator 2004 är här | poddi | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-10-27 13:09 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |