Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-07-12, 13:54   #16
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

(Fortsättning från pussgurkans Regina-tråd...)
http://msts.e-buzz.net/forum/topic.a..._ID=6763#35006

Citat:
quote:Tidigare skrev Orbiter fan

Jag som snabbast när jag laddade ner X2000 tåget då gick det i 8.7 kb i sekunden det är inte fort desutom sitter jag inte hema uttan hos en kompis så jag har inte MSTS med mig det är synd för då kunde jag ha vissat bilder men jag har lite project på gång nu så jag ska visa bilder så fort jag kan det kan jag garantera.
Men, Orbiter, nu får du väl ge dig!!

Vet nu inte hur många gånger som bilder efterfrågats efter dina påstådda alster, men det kommer alltid krypiska förklaringar varför du inte kan ladda upp nått...

Jag har sagt det förr... En bild ska vara under 100K för att laddas upp här. Så, oavsett var och vilken dator du sitter på eller vilken anslutning du har, så kan du ladda upp bilder, eftersom du plättlätt langar över bilderna på en diskett, som då kommer rymma upp till kanske 14 bilder!

Så, upp till bevis, vet ja... Vi är ju väldigt nyfikna på dina 3D-byggen och alla rutter du jobbar med...

/Mats A

LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14
Mazz besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-12, 14:48   #17
Rogge
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Orbiter fan

Jag som snabbast när jag laddade ner X2000 tåget då gick det i 8.7 kb i sekunden det är inte fort desutom sitter jag inte hema uttan hos en kompis så jag har inte MSTS med mig det är synd för då kunde jag ha vissat bilder men jag har lite project på gång nu så jag ska visa bilder så fort jag kan det kan jag garantera.

- Ha-ha, det var den absolut sämsta bortförklaring jag någonsin hört från dig Orbiter fan!

Så du laddar ner tåg som är flera Mb stora men påstår att du inte kan ladda upp bilder som är max 100 Kb stora på din Regina, mm, pga det går för långsamt? Det låter som en lite väl billig undanförklaring Orbiter fan.

Kom igen nu, presentera något resultat istället för en massa svammel.

Mvh, R o g e ®
Moderator Svenska 3D-Tåg
Regler
Rogge besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-12, 15:27   #18
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej alla!!!

Jag vill bara kommentera Orbiterfans uttalande om inte admin har något emot det.
Du skrev i Pussgurkans tråd (Pussgurkan, fina tåg du har gjort förresten[][]) att du bara hade modem och inte kunde ladda upp bilder. Själv sitter jag ochså med modem och har laddat upp mängder med bilder här på forumet, det är inga problem på grund av att bilderna bara får vara 100k. Vi är nog många som vill se bilder på vad andra har åstadkommit och i och med att man delar med sej av det som man har gjort hjälps vi alla åt att göra MSTS bättre. Själv håller jag på med att göra om Tokyo Hakone till en svensk rutt, och därmed hoppas jag att jag bidrar till att göra MSTS bättre. Heder åt alla som gör MSTS bättre, dessutom är det roligare att köra med svenska prylar, eftersom det är sådant som de flesta ser dagligen.
MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-12, 15:32   #19
Orbiter fan
Senior Member

Reg.datum: Apr 2003
Standard

Jag ska visa bilder på det jag håller på med så fort jag kan det lovar jag

MVH Orbiter fan.
Orbiter fan besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-12, 16:03   #20
sjonas
Medlem

Reg.datum: Aug 2002
Standard

Jag vet inte om man kan lita på dig Orbiter fan[xx(]!!!

Jonas Bodell VD för BOPGE
sjonas besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-07-12, 18:51   #21
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Håller med, vi har blivit lovade bilder på det mesta, inga problem att ladda upp bilder.

Ha det bra
MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-12, 23:03   #22
Pson
Medlem

Reg.datum: Sep 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Vad i mallorca håller du på med? Tror du inte att folk redan fattat att du bara snackar skit. Så du kan lägga ner ditt snacka om dina tåg osv! Fatta, ingen tror på dig!

Sen kan du ju sluta med alla dessa dumma förklaringar osv.
Vad har du för problem egentligen? Måste du ha uppmärksamhet?

Med vänliga hälsningar Pson

Pson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-08-12, 23:47   #23
Jonsson
Medlem

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Håller med Pson annars kan du skicka bilderna till mej jonnson.alexander@telia.com
svårare än så är det inte[V]

ha en bra dag

attachments/7075881.gif[/img]
Jonsson
Jonsson besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-09-10, 17:21   #24
Json
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Standard

Citat:
quote:Menar inte att skjryta men jag har en seg uppkopling hema så jag ska försöka visa bilder på T45 an men reginan blir det värre med jag har problem med gmax jag vett inte hur det ser utt inuti tåget där pasagerarna sitter bilder vore bra.
Men min Regina är inget i jämförelse med pussgurkans så jag hjälper helre till att få den klar
Länge sedan vi hörde något (den kanske är nerlagd[}])[ ), men läs detta lite noga, Orbiter säger att hanns påstodda Regina inte är i jämförelse med pussgurkans, när pussgurkan inte en har visat en enda bild på utsidan.

Var det inte din som hade öppningsbara dörrar?
Då borde du väll kunna fixa lite bilder, eller?

Om du har problem med Gmax så skulle väll också din påstodda T45 ha problem, också det, eller?

Nä, skärp dig och ställ dig upp och säg att du bara ljuger!!!

VARFÖR VISAR DU INGA BILDER, OM DU VILL ATT FOLK SKA TRO PÅ DIG, MAILA DINA BILDER PÅ DIN T45 TILL johan.nytorp@tjohoo.se !!!!

//Json

Json, lackerare på BOPGE
Json besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-09-10, 17:48   #25
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Lite OT:

Detta är vad jag tror:
Orbiter fan vill ha uppmärksamhet, det är därför han säger en massa här. För honom spelar det ingen roll om det han säger är sant eller inte. Det är inte det det gäller! Och vi alla har gett honom det också, när vi skriver att han ljuger, att han ska visa bilder m.m. så får han ju uppmärksamhet. Ingen bra kanske, men han är nog bara glad att folk "pratar" med honom. Han har lyckats, han har fått "alla" här, att uppmärksamma honom!

Bästa är att bara strunta i vad han säger och inte visa att man bryr sig. Då ger han snart upp med sina historier.....

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-09-10, 18:25   #26
niofem
Guest

Standard

Ja, mytomaner finns det gott om. Sluta ljug och erkänn att alltsammans bara är bluff. Byt sedan nickname här på forumet och uppträd schysst och följ forumreglerna. Så får vi se sedan...
Fortsätter du som nu, kan du räkna med att bli avstängd.

Och inga fler löjliga bortförklaringar, tack. Vi har fått nog av sådana från din sida. Cut the crap, take it or leave it!

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net

Gammal 2003-09-10, 20:09   #27
sibbmark
Medlem

Reg.datum: Aug 2002
Standard

Ursäkta mig, men räcker det inte nu? Jag tror att ALLA här har läst ett antal gånger att Orbiter Fan skall sluta hitta på... Men varför envisas med att tjata om det? Varför inte bara konstatera att han får visa bilder, om han har några, när HAN vill? Visst vill jag gärna se det också, men just nu är det inte HAN som borde stängas av, för nu börjar det här likna mobbing istället... Det är lite för många trådar där det är påhopp på Orbiter Fan nu... (Det innebär alltså att min kritik inte är speciellt riktat till er som skrivit i den här tråden nu...) Kan vi inte enas om att vi lägger ner allt tjatande på honom nu? Forumet blir trevligare för ALLA på det sättet...

/Bosse
sibbmark besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 22:36   #28
gec44-9w
Medlem

Reg.datum: Sep 2003
Standard

måste ni tjata om det hela tiden
gec44-9w besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-11-01, 22:39   #29
gec44-9w
Medlem

Standard

de som är vuxna här borde skämmas, alla är emot mobbning i skolan då ska det väll inte vara det här heller.
Gammal 2003-11-01, 22:54   #30
gec44-9w
Medlem

Standard

det där lät fel men ni förstår nog ändå
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Regina? Eric_86w 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 89 2006-07-03 19:39
vill göra om regina? jswmusic Trainz - Allmänt om Trainz 26 2005-04-24 02:32
skum färg på regina Balder Trainz - Allmänt om Trainz 3 2004-02-16 15:10
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 15 2003-12-16 12:17
Regina? Angelsmind 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 3 2003-09-30 15:47

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:20.