![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Har ätit tårta nu så nu är jag riiiiiiiktigt mätt! Hoppas Midsommar är lika trevlig för som den är för mig! Angående att ämnet glidit lite, så gör det inget...det måste vara antingen nubben eller gubben, nej ja mena dillen... ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
||
![]() |
![]() |
#17 | |||
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Fattar inte hur man öppnar en komprimerad mapp gör ett nytt ämne sen... Nu kan vi gå över till ämnet ![]() ![]() ![]() ///Jonas Bodell |
|||
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
*suck* Här kan man inte kalla det för trevlig midsommar...
![]() Bara regn, och en kort lunch..... inget "Små grodorna små grodorna..."[xx(] ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
För övrigt ingår det kanske dill i den inlagda sillen på julen... /Bosse |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Du hade rätt. Det måste bero på dillen. Käkar man dillkött till jul och påsk tro, Kommer inte ihåg vad man käkar då. Kan det bero på dillen. Bengan |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Senior Member
|
![]() ![]() Inte ens i mitt nuvarande tillstånd (d.v.s. efter midsommarfirandet med mat och "tillbehör") tycker jag att den här grejen är särskilt vacker. Men vad f-n spelar det för roll, det hade ju både med midsommar och Hagalund att göra! Glad fortsättning på midsommarhelgen alla! [8D] EDIT: Akta er för dillen! (eller åtminstone allt som är kryddat) |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Glad Påsk! | Mson | Off-topic | 15 | 2008-03-22 22:53 |
Nu blev jag riktigt glad. Nu är jag ledsen. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-02-22 16:26 |
Glad midsommar | vfp420b | Off-topic | 6 | 2004-06-25 12:59 |
GLAD PÅSK | Hawk | Off-topic | 5 | 2003-04-13 20:56 |
Glad Midsommar! | Dm3 | Off-topic | 10 | 2002-06-26 13:15 |