![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Nu kan den här tråden avslutas på ett snyggt sätt. Tillstånd har kommit från Danmark.[ ![]() Kustpilen kommer upp på e-buzz inom kort. Tack till Thomas och Peter. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Jaaaaaaa!!!!!!!! Tack Danmark, vi kanske skulle ge dom en tia i nästa Schlagerfestival?
![]() ![]() ![]() Kul med Kustpilen, vilka nummer kommer, eller kommer bara ett nummer? MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Man får tacka danskarna för detta och alla ni andra som har ansträngt er för detta. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag vill också tacka danskarna!
Det känns jättebra att tillståndet kom och alla får köra en Kustpilen med genomskinliga fönster. Kan hända jag var lite hård i tonfallet förut, men jag har absolut inte något emot någon personligen. Jag var mest sur på att en jättefin målning kanske inte skulle få släppas, av nån för mig, anledning jag inte förstod! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
BK-tåg Kustpilen är ute och luftar sig mellan Karlfors och Munksäter. Denna variant kommer strax att finnas på en server nära dig! [8D]
![]() ![]() ![]() Tack till Danskarna. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
På hvilken side og hvornår. Venter med længsel.[8D]
Mvh. CaBrag |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Den ligger under DL-Motorvagnar, men kun til Trainz!
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]() ![]() Då är Kustpilen skickat till Fredrik. Den borde komma upp inom en inte allt för avlägsen framtid. ![]() Har ni förresten hört radioreklamen med "Kustpilen, ett bättre sätt att resa"? Tycker den är väldigt söt men den går inte längre! [xx(] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
HJÄLP!!!! Problem! (Svar från Danmark) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2004-10-22 21:41 |
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK | alaska | Virtuella Tågbolag | 28 | 2004-05-01 12:13 |
Finns det någon Graf för danmark? | Dson | Off-topic | 4 | 2003-04-25 09:42 |
Vad har Ö-tåget för betekning i Danmark?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2002-09-28 08:57 |
Trackplans for Denmark. (Sporplaner for Danmark). | vandborg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-07 09:25 |