![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Blev så rackarns besviken på den svenska majoriteten, nu känner jag mig som en ensam europé i Sverige..
I landet lagom vinner alltid fegheten, man ska vara så försiktig och allting nytt är dåligt och farligt, det är konstigt att vi har elekticitet här..men man insåg väl att det kanske inte var så dumt ändå. Likadant blir det med Euron, tids nog inser nog även svenskarna att det är bra, man att vi ska vara så rackarns sega i det här landet... Helt klart borde riksdagen ha fått avgöra det här då många inte har en susning om var det handlar om och dår hellre tar det "tryggare" alternativet, givetvis måste man acceptera att alla bödner nu röstade nej, det är ju så demokratin fungerar men jag är ändå bitter... Ska föreslå att Skåne och Stockholm bildar ett eget land, hur bra skulle det gå för Sverige då ? Utan Stockholm och Skåne skulle Sverige vara ett bondesamhälle... Nej nu vill jag inte säga mer för annars kan det såra någon... Fy fan för Sverige ! [V] ![]() ![]() ![]() Jonte |
![]() |
|