![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det jag menade var nog mest... *hur* får man en sådan speciell titel... [
![]() ![]() Jag kunde bara inte låta bli anmärka på de egentligen rätt fyndiga titlarna. Jag är väl bara lite uttråkad ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
hoppas att att man inte behöver vänta tills man får TRS2004 för att få se svenska saker[xx(][xx(][xx(][xx(]
![]() Citat:
![]() /Leoj besök gärna: *ny adress:* http://www.trainz.w3.to eller mitt forum: http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!! ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Testa att bryta lite mot reglerna så får ni nog också en rolig anmärkning
![]() //MVH John |
![]() |
![]() |
#19 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Vad kul!!! ![]() Det jobbiga är att nu blir det ännu värre att vänta på att TRS 2004 skall dimpa ner i brevlådan med tanke på alla godsaker som väntar ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trs2004 och Auran DS | snobben | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-07-05 17:32 |
Auran presenterar planer för en helt ny simulator | Fredrik | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2004-02-11 12:51 |
Auran presenterar glada nyheter! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-01-16 16:28 |
Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 19:20 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 12:29 |