|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#16 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
Det jag menade var nog mest... *hur* får man en sådan speciell titel... [
)] Hoppas inte jag får en sådan nu bara för att jag gjort den här tråden OT ![]() Jag kunde bara inte låta bli anmärka på de egentligen rätt fyndiga titlarna. Jag är väl bara lite uttråkad
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
hoppas att att man inte behöver vänta tills man får TRS2004 för att få se svenska saker[xx(][xx(][xx(][xx(]
[V]Citat:
![]() /Leoj besök gärna: *ny adress:* http://www.trainz.w3.to eller mitt forum: http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!! ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Testa att bryta lite mot reglerna så får ni nog också en rolig anmärkning
![]() //MVH John |
|
|
|
|
#19 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
Vad kul!!! Snyggt jobbat STW. Hur många överväxlar har ni med tanke på ert tempo?Det jobbiga är att nu blir det ännu värre att vänta på att TRS 2004 skall dimpa ner i brevlådan med tanke på alla godsaker som väntar ![]() ![]() Roger |
|
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Trs2004 och Auran DS | snobben | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-07-05 17:32 |
| Auran presenterar planer för en helt ny simulator | Fredrik | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2004-02-11 12:51 |
| Auran presenterar glada nyheter! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-01-16 16:28 |
| Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 19:20 |
| Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 12:29 |