![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Tycker du ska vara glad att det överhuvudtaget kommer några hytter, så kalla den ganska snygg är ju en underdrift, den är skitsnygg!
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Väldigt snyggt mulle!
Kommer ATC Panelen att visa hastigheten också?[ ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokförare
|
![]() Citat:
njaa....det kommer inte att funka som en riktig ATC-panel...men den visar huvudledningstrycket och hastigheten du kör i!... Mvh//Christoffer....snart e jag oxå lokförare på riktigt![8D] ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Ingen verklig ATC visar hur fort man kör. Men jag kan säga att fältet längst från vänster är hur fort du får köra en bit fram och nästa ruta visar hur fort du får köra. Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Men den lokförare jag träffat, har visat att man kan "ställa om" nånting på ATC Panelen, så ska den visa hastigheten... Visst, jag kan ha fel, då får du isåfall rätta mig ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för UBOPGE |
||
![]() |
![]() |
#21 |
Lokförare
|
![]()
hej!...jooo man kan ställa in 98 på tumhjulen så visar den det som atc:n visar!....
men som sagt...annars är vänster förindikatorn och den högra är gällande hastighet! Mvh//Christoffer...snart e jag oxå lokförare på riktigt[8D] ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Strösurfade lite på forumet, hittade bildgalleri! | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-03-27 22:25 |
Hittade en bra spårkarta! | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-09-04 23:12 |
Milda Matilda, hittade X9 :-)) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-08-27 16:47 |
Hittade ett räls-svetsar-tåg | avslutat_konto | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-07-17 22:58 |
Hittade rätt vinghjul! | LarryB | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 15 | 2002-09-18 20:58 |