|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-09, 01:35 | #16 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2004
|
Det här är det första spelet jag köpt som inte har koden på paketet eller på boken eller likande. Jag har aldrig köpt ett spel innan som koden varit klistrad på.
Jo på dom skivor som kom med min DELL dator från jobbet. Där satt en en lapp på pappersfodralen till skivorna. Vill bara veta koden! |
2004-01-09, 08:15 | #17 |
STW-member
|
Så länge du skriver att du vill bara veta koden utgår vi ifrån att du ännu inte fått igång TRS2004. Om du har det skrivet i din signatur tycker jag du ska ta bort den och ersätta det med något annat.
Eftersom koden är unik för varje TRS2004 måste du ta kontakt med Nordic Softsales eller stället där du köpt det. Även om någon här skulle ge dig "sin" kod, vilket skulle förvåna mig, kan du inte regga spelet då koden redan är upptagen! Den ende som kan ge dig den unika kod du behöver är Nordic Softsales. Nu har vi åtskilliga gånger berättat hur du ska göra... Det finns ingen kod att "ge ut"... Återigen (med en dåres envishet) kontakta Nordic Softsales eller stället där du köpt det. Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Skulle vilja veta vart man kan ladda ner UL X10? | DJ Clinton | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-01-10 23:09 |
vart laddar man ner trainz 1,1,3 | Ladde | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-08-11 22:31 |
Vart är Blue-X vagnarna? | DJ Clinton | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-07-12 03:36 |
Pierre och Wasé - Vart tog SLT vägen? | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-09-28 18:02 |