![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Lessen jag inte svarat tidigare Janne, men den bilden på T42an i SJ-färgerna är ju jättebra!! Har du möjlighet att skanna in den i högre upplösning åt mig, eller har du hittat den på nätet?
/Björn |
![]() |
![]() |
#17 |
STW-member
|
![]()
Tyvärr, jag hittade dom på nätet. Jag letar vidare.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Äntligen har jag något att visa även på T42an
Modellen visar inte den senaste versionen, men det är boggin ni ska fästa blicken på. Jag har tyvär inte hittat särskilt mycket som verkligen visar i detalj hur det ska se ut här, ej heller många tillförlitliga måttuppgifter. Om någon tycker sig se något som kan förbättras så säg gärna till ![]() /Björn |
![]() |
![]() |
#19 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Vet du hur hög plattan i bottnen ska vara tufftuff? ![]() Jag bygger nämligen en T42 till MSTS MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Enginesounds | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-09-09 22:58 |
Motorljud för diesel | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-08-25 20:45 |