![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo jag vet att det är en kort bana, men om du sätter ut den i rutten så ser man inte hur lång den är, så då spelar det ingen roll. Med ändarna kommer du upp i 22oo meter. Den kortaste banan på Sturup som jag tar uppgifter ifrån är 2500 meter. Vill man ha en längre kan man ju bara lägga till fler bitar. Om det behövs så kan jag göra en bit som är 1000 meter ochså. Vill ni ha en 1000 meter ochså???? Så kan man själv mixa ihop det.... MVH Kenneth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har testat Kneberts landningsbana och utplacerad i MSTS, så är det ingen som kan säga om den är 2000 eller 3000 meter.
Banan är dessutom i 3 delar, så den går att göra så lång man önskar....men minst 2000 meter! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur foga samman två objekt? (Gmax) | MatsH | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-04-13 18:49 |
Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 14:40 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |
Sammanfogning av objekt i Gmax/3D studio? | Mikael | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-01 17:57 |