![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Pson:
När bär det av mot norr? Se till att ladda upp med ordentliga minneskort och ta gott om bilder ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ska åka Inlandsbanan mellan Mora - Gällivare.. Sen ska jag trampa dressin på Dellenbanan mellan Delsbo - Vi.. Sen ska jag bara åka tåg lite här och där i Sverige och Danmark typ
![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Just klart med en 'flight' till hyfsat pris fick jag mig berättat. Jag har folk som fixar sådant. Copenhagen - Amsterdam - Vancouver. Därefter tåg till Seattle på toppen av US västkust. Låter imponerande men, billigare än att ta' sig till Kiruna. Det är sant!
Kanske en tur upp till Marias väntar. Inte säkert. Har en tokig svåger, som vill att jag skall skåda björn. // wilburt ![]() ![]() Dogs are never inhuman.. |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag åker till Gävle och järnvägsmuseet imorrn, nästa vecka blir det buskis med Stefan & Kriser i Falkenberg och i augusti åker jag till Korsika i två veckor.
/Viktor Vice VD på CT Inc http://w1.500.telia.com/~u50025335 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jobb, jobb, jobb...
//Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Har vart på Gotland en vecka och imorrn ska jag bila med familjen genom Danmark och Tyskland till Schweiz. Och så ska vi tälta, vet inte riktigt hur det ska gå...
/Henke, ha en kul sommar!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Geting Sommar! | Mson | Off-topic | 6 | 2004-08-16 13:39 |
Skulle vilja veta vart man kan ladda ner UL X10? | DJ Clinton | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-01-10 22:09 |
Vart är CD-keyn?? | Crille79 | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2004-01-09 07:15 |
Vart finns SJ X14 Version 2? | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-01-08 20:17 |
Vart kan man hitta bilder från spel? | swejack | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-12-02 19:37 |