![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Jeg vil forsøge, det kan jeg inte hitte ud ad,
har foto af ruten liggende MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har provat rutten nu. Glömde dock bort att ta screenshots....
Just nu är den ju inte så speciellt lång, men det är en bra början. Tramtracksen var superfina! Ska man bygga stadsspårväg, så är dessa spår väldigt passande. Jag fick upp en massa error, när jag startade rutten. Har du använt New Roads? Såg ut som det saknades vägar och annat, här och där!? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hejsan Pierre.
Ja jeg anvender newroad. Jeg har også noteret at det er enstart, og inte en rute, jeg jobbar så hurtigt jeg kan på ruten, selvom jeg inte må, har lige haft prop i hjertet. Jeg er også ved at sætte navn under aller emner på hemsiden, så man kan titte hvem som har gjort hvad. Jeg håber at du tycka om ruten , for den bliver stor. Hvis jeg er heldig, da vil da være. Linie. 1-2-3-4-5-6-8-10-14-16, på samme bane Jeg også håber at nogen har bygninger som ser yt som de gør i Kjøbenhamn. Per Sørensen ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej igen Per!
Har du haft en propp, så ska du väl ta det lugnt? Kan väl inte vara bra att sitta (i timmar) och svära åt Route Editor då? Så ta det väldigt lugnt med byggandet och låt det ta den tid det gör! Bra med alla dessa linjer, men tänk dig för. Det finns ju en gräns för hur mycket objekt man kan sätta ut i en tile. Och i en stadsspårväg med så många linjer, finns det risk att man uppnår den gränsen väldigt fort. Så planera rutten noga och försök att få linjerna i olika tiles och/eller på tile-gränserna, så objekten kan spridas ut.... Han som gjorde rutten Denmark, skulle väl också behöva Köpenhamns byggnader? Varför inte prata med honom om det och tillsammans försöka "övertala" någon 3d-byggare att bygga dom byggnader ni behöver!? Alternativet är att använda dom byggnader som finns att ladda hem. Kanske bara behövs en ommålning för att dom ska passa? Hur man målar om och annat, finns det bra guider på här: http://www.msts-akuten.com/ Kommer följa byggandet av denna rutt. Hoppas det går bra! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Hej Pierre.
ja burde nok ta det lugnt og forsøga også, men tycka om at jobba også, så jeg inte tænke på proppen. Har titta på ruter, men inte med de byggnader jeg behøvs. Der går et stk tid før ruten er færdig, men jeg skal nok skriva om ruten ind imellem. ![]() ![]() ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Nu der kan nedlastes maskinlyd til vogne på min hemside, senere der vil komme motorlyde til forskellige tog.[8D][8D][8D]
MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
En Fransk side, titta her.
http://www.activitysimulatorworld.ne...s/Danemark.htm MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Tacka pierre.
og på Display list: http://www.rpgtopsites.com/list.php3?list=1002311770 Ligger jeg på en 4 plads af top 200, så det er inte galt. Har du et Banner til din hemside, da vil jeg ilægge det min side. Har du set min sporvogn kjøre på min forside, jeg har lavet en liten gif , med 3 sporvogne. MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Per!
Roligt att folk gillar din sida. Det är väl efter det dom skapar listorna????? Jag har inte nån banner till min sida. Tycker inte det är nått att länka till heller, då den inte har några downloads.... Jodå, dom animerade tågen är skojiga. Kanske borde du dock göra bilderna lite mindre!? Och kanske ha Velkommen texten ovanför den istället????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]()
Hej Pierre
Da jeg vil fosøge det, om det går så går bra. MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Nye ting på www.gipper.dk
og flere kommer til inden Jul ![]() ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Hejsan alle.
Først jeg håber i kan have en bra Nytår. Der er kommet mere til download på siden min, og da kommer der inden længe en Dansk sporvogn Fraue Dusseldorf. Jeg har lagt en start på sporvognsmuseum i Danmark til download, den er inte færdig, men arbejder på den, alle skinner er lagt. MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Hejsan
Der vil være lidt rodet på www.gipper.dk et stk tid, men vi får nyt design, og håber at det vil vare kort. Vi prøver at få en upload på også, men nu må vi titta. Man kan se hvor langt vi er ved selvsyn.[8D][8D][8D][8D] MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Hejsan.
Min side www.gipper.dk er nu ca.65 % færdig, og der kan downloades alt kørende materiel, samt visse objeckter ....ruter programmer og aktiviteter......Dertil er der ingen blinkende knapper, men at man vælger et sprog, som følger en hele vejen igennem.. ![]() ![]() ![]() ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Presenterar min hemsida | Ferengi | Lokaltrafik | 4 | 2004-06-07 19:04 |
Nån som vill hjälpa en liten kille med en hemsida? | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-04-11 12:53 |
Min hemsida uppdaterad!! | Trigger | Off-topic | 10 | 2002-10-01 07:39 |
En ny hemsida... | sjonas | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-09-26 12:21 |
Min hemsida | Trigger | Off-topic | 5 | 2002-08-18 20:20 |