![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag försöker skapa ett skogslandskap men blir inte nöjd och jag kan inte se vad jag gör för fel. Finns det någon som har lyckats få till en realistisk skog och som kan ge några tips? Detta är vad jag åstadkommit än så länge. Är det för många träd, eller kanske för få? Ska det vara mörkare eller ljusare texturer? Med för mycket träd så blir ju det hela ganska segt att köra och dessutom är det svårt att se tågen genom all skog, men om man glesar ur skogen så ser det inte så verkligt ut. Jag tror kanske att jag ska lämna skogslandskapen till någon annan och fortsätta bygga jordbrukslandskap, men det känns lite surt att inte lyckas få till en riktig skog fastän jag bor mitt i Dalarna. [B)] Nåja, alla synpunkter är välkomna. mvh ... Mats ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |