![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ohhh
![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Knebert & Pussgurkan..
Ni måste lägga upp bilderna på nån server och sen länka in dem. Eller göra som Janne säger. Länka in bilderna direkt från hans hemsida. MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.com ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson http://www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
[
![]() Jag högerklickade på det objekt jag ville ha och sparade det på egen dator Därefter följde jag anvisningarna på denna tråd Lätt som en plätt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Grundtipset är att kolla i sina poster man postar här för att se hur det verkligen blev. ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jo men i pussgurkans fall så ser det ju rätt ut eftersom filen ligger på hans dator.
Skulle han dock titta på sitt inlägg från någon annan dator så skulle han se det vi alla andra ser att det inte syns någon bild ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
[:I][:I][:I][:I][:I]
OPS Var lite för snabb med att ropa hallelulja men nu borde det synas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En teaser och en liten fråga... | mpo | 3D-design - Trainz | 7 | 2005-06-11 18:12 |
En liten fråga bara =) | Basse | Tågbilder | 2 | 2005-03-04 12:42 |
En liten fråga | holol | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 8 | 2004-04-13 18:33 |
Jag lånar bara en liten sida!! | Trigger | Off-topic | 1 | 2003-03-03 19:15 |
En liten undran bara: Har ni X2 Photo? | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-11-21 21:19 |