![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
En god och en dålig nyhet.
![]() ![]() Den goda nyheten är att jag har löst problemet och kan fortsätta bygga banor till TRS 2004. ![]() Den dåliga nyheten är att jag var tvungen att ta bort alla banor och så fort jag lägger tillbaka banan i custom mappen får jag tillbaka problemet. ![]() Jag kommer direkt börja på en ny rutt och bilder kommer att komma i den här tråden.
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Här kommer lite nya bilder.
Från min nya rutt.
![]() |
#18 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
kul att du är igång igen efter den tråkiga händelsen. Fina screenshots föresten. ![]()
![]() |
#19 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hur går mdet med banan
Väntar med spänning
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder från Sandviken, igen! | Dson | Off-topic | 2 | 2003-09-09 22:50 |
Lite bilder, 4 st a 60kb stycket, från min bana | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-08-08 07:46 |
En nya bana....igen | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2003-05-23 11:18 |
Bilder på påbörjad svensk bana. | RapidHO | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2002-12-12 19:27 |
Vi söker bilder igen! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-30 23:59 |