![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Tyvärr är det ganska vanligt att många inom järnvägen tycker att man är konstig om man är intresserad av tåg och samtidigt jobbar med tåg. Som att svära i kyrkan. Jag förstår inte denna inställning.
Om du jobbar med data och sysslar med det på fritiden är det OK, ses som en seriös person. Jobbar du som bilmek och fixar bilar på din fritid är det också OK, vilken tillgång för firman. Men om du jobbar som järnvägare och är intresserad av järnväg på din fritid, puh vilket pucko/nörd man är. Varför ![]()
![]() |
#17 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Det krävs fler tågfotografer för att få en OK stämpel på våran hobby, vi måste ut och rekrytera! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Om jag förstått det rätt, så är det en PIIP nackdel om man nu alltså är en tågintreserad? Det förstår inte jag...
![]() Borde inte operatöre(erna)n vara glad(a) åt en som har järnvägen som intresse, och alltså även lär sig snabbt?