|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2005-04-06, 21:51 | #16 | |
| Medlem Reg.datum: Jun 2004 Ort: Stockholm 
				 |   Citat: 

__________________ /Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse | |
|   |   | 
|  2005-04-06, 21:59 | #17 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Mar 2002 Ort: Trollhättan 
				 |   

Filerna blir automatisk skrivskyddade vid bränning. Om du kopierar filerna från CDskivan till hårddisken så blir filerna inte skyddade. Jag testade själv så.
		 | 
|   |   | 
|  2005-04-06, 22:03 | #18 | |
				 |   Citat: 

__________________ /Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse | |
|   |   | 
|  2005-04-06, 23:02 | #19 | |
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   Citat: 
 Basse: Går det inte att få bort skrivskyddet? Testa att högerklicka på mappen, välj Egenskaper, avmarkera Skrivskydd. Sen kopierar du mappen och kollar om kopian har eller inte har skrivskydd. 
				__________________ Mvh Pirpen | |
|   |   | 
|  2005-04-07, 11:08 | #20 | 
				 |   

Pierre: Så funkar inte det inte hos mig. Filerna/mapparna förblir skrivskyddade tills jag tar bort skyddet. Kanske nån inställning?????? Kanske inställningen hos brännarprogrammet. Mitt brännarprogram heter Easy CD Creator 5 Basis. Min inställning är: "Track-At-Once" och "Stänga sessionen Stäng inte CD-skivan". 
				__________________ MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2005-04-07 klockan 11:16. | 
|   |   | 
|  2005-04-07, 16:44 | #21 | 
| Medlem |   

Hej Totte Du kan fjerne skrivebeskyttelsen med Route Riter ved at bruge funktionen "Make Read/Write" 
				__________________ Prettys Womans in your town | 
|   |   | 
|  2005-04-07, 17:39 | #22 | |
				 |   Citat: 
 | |
|   |   | 
|  2005-04-08, 11:31 | #23 | 
| Medlem |   

Ja Ups Det var en fejl, jeg mente selvfølgelig Basse

__________________ Prettys Womans in your town | 
|   |   | 
|  2005-05-12, 15:24 | #24 | 
				 |   

Hej igen! länge sen jag gjorde något men idag satte jag mig för att få det och funka. Så jag laddade ner Route riter och testade köra Read/write, testade sen bygga om lite och spara men, samma resultat  Något mer man måste göra med route riter? (är inte ett smack van att använda route riter.) Någon som tror sig ha en lösning för gärna nämna den   
				__________________ /Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse | 
|   |   |