![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#316 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Som jag skrev igår har jag ju lite som jag börjat med så,
men här kommer några bilder på vad jag gjort så långt. TW Bild.1 Dm3 Dag Klar version Bild.2 Dm3 Natt Klar version Bild.3 Rc1-4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ursäkta språket nu: Men fan vad snyggt lokis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Medlem
|
![]()
Antar att du har fastnat i trs igen och inte hunnit bygga något på hytterna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo du, Nja inte riktigt, Har lekt lite med 3d studio max och försökt att använda samma bmp filer till TRS hytter, men så klart jag har ju byggt lite med ... men bara en så där 5-6 timmar. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#321 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja det är ju en del delar att fixa och så, sen ska allt testas och packas, runt början på nästa månad ska jag skicka hytten till banbyggarna, sedan är det upp till banbyggarna att få upp filen när dom får den. Och till er som har mailat mig om Den där busshytten som jag har skickat till banbyggarna så kommer den upp när dom får upp den. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Sparkfot den 2006-03-14 klockan 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men ja säg ca kanske 40 timmar eller så, det är väl nu vad jag lägger ner på det, men som sagt jag gör mitt och andra gör lampor. "brytare kommande" osv... TW Mycket av tiden går åt till att gjöra hytterna "bmp filerna". Senast redigerad av Lokförarn den 2006-03-14 klockan 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Sparkfot den 2006-03-14 klockan 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Medlem
|
![]() Citat:
TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Sparkfot den 2006-03-14 klockan 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Medlem
|
![]() Citat:
med linjen i TRS och hytter / lok MSTS. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nja, det är väl inte syftet med det, det är bara jag och ett par till som gillar det här med tågsimulatorer och att bygga saker till dom. Inget särskilt med det. Det är inte bara svenska tåg eller lok/hytter som jag och de andra har byggt eller som de andra har byggt, jag har väl varit med på ett hörn. Men ja, jag har väl gjort dom svenska hytterna men har fått hjälp med dom från andra. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Medlem
|
![]()
Ja,
jag tänkte att det var dags för en liten uppdatering av vad jag gör med Dm3 hytten, och ja, jag har kommit till att jag + två andra som bygger på den har blivit klara. Det är bara 3 saker kvar till natt målningen som ska göras och så kontroll lampor. Hytten bör bli klar till vecka 1, April. TW |
![]() |
![]() |